Eliz.
D'Boss!

Hi I'm Eliz. Do visit do follow. This is me and my life ;)




Home Le'Owner Love Me


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Eliz

Tenenenene ^^y

Hi korangzzz~ Konon rempz lah tu. HAHA mampus. Apak ahh sterss babi aku dgn mak cik aku. Buat cerita yang aku tidur lokap, berhutang dgn org sana sini. Woi dh lama hidup sangat pehhh jadi manusia? Memang penuh kesabaran aku! Lepas hari rabu haritu masuk balai terus insaf dh tk keluar :'p Kuangkuangkuang....... Oh okay dh lari tajuk dh aku ni~ Hmmp...


*ni masa overnight 3 hari 3 malam :D

29/09/2012 aku telah jadi makwe orang. Simple english , I've been taken by someone~ Yeahyeah aku taken by Nabil~ Opsss bukan Fad k. Fad Ayza punya sekarang. Tungg aa Ayza dpt ex-crush aku ._. Aku dengan Fad 19 hari je~ 9/9/2012 sampai 28/9/2012~ Kahkahkah aku hafal beb~ Hm hm hm btw aku rindu dak dak ni. Terutama partner aku, Ajib. Aku rindu kau, Jibbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb :'( Shah, Hud, Isma, Amer, Afzan, Su pendek, Musang, Qaiyum, Aien, Ato, Fad, nd tk lupa, my beloved boyfriend, Nabil ♥


Hm sejak aku member dengan dak dak ni, hidup aku yang kosong kosong bak kata Najwa Latippppp tu jadi penuh penuh~ Haha merepek je aku memalam ni x') Hm semua same same. Masa overnight, tahan mata sama sama, tk makan same same, penat same same, tidur same same *tapi lelaki perempuan asing k!* Semua same same lah. Bak kate pepatah eliz, you die, i die. I jump you jump. HAHAHAHA eh? Mampus pun boyey~



Aku rinduuuuuuuuuuuu sayangggg kamuuuuuuuu~ Yeahyeahhhhhhh aku sawan malam ni. Masuk air jap lepas kene fitnah. HAHA ape ape je lah aku ni. Hm btw, selamat berbahagia ex-crush nd ex-bestfriend. Semoga kekal sampai bila bila......♥ :')