Eliz.
D'Boss!

Hi I'm Eliz. Do visit do follow. This is me and my life ;)




Home Le'Owner Love Me


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Eliz

Baby you light up my world \(^.^)/

Nananananana ~ Hi korang :)

Heyyo eviribadi. Seminggu dh aku tk bertegur dgn Ayja. Tp tadi dia mula bercerita dgn aku. Jangan salah paham k. Aku masih rasa terpinggir. Hmm hmm nk minta maaf? Salam jari tengah je k? Aku bukan jenis yang minta maaf atas bukan salah aku. Tp sorry, the story is private atas permintaan Tugis nd Angah. Btw aku harap kau NAMPAK AKU KT SINI AS KAWAN KAU, bukan pentingkan boyf kau je k? Kau kenal aku lagi lama drpd Shafiq, and he makes you cried a lot!


Let's start our story. Tu pendahuluan je. Tp takde kene mngene dgn cerita aku. HAHAHA bangang sangat jadi manusia. Beberapa hari ni, aku lepak dgn member baru. Takde lah aku rasa mcm FOREVER ALONE  sangat. Agagagaga. Arie, Nabil, Musang, Fad, Qayyum, Aizat, Apeng, Suhaimy, Adham, Isma, Aien ♥ Semalam hari yang paling best dlm sejarah aku lepak. Mereka boleh buat aku ketawa, nangis, terharu. Nd yang paling penting, dorang ada masa aku sedih. Bak pepatah org putih, You jump I jump, You die I die. HAHAHAHAHA eh? Lol


Kawan mcm ni yang semua orang nak k. Tung aa aku yang dapat enn. Aku kenal dorang ni dari hari Rabu lepas, masa aku tengah karaoke dgn Kak Aishah. Bukan senang nk baca aku puji org mcm ni tau. HAHAHA! Okay, aku mengaku, aku seorang yg memilih dlm berkawan takut takut KAWAN tu yang heret kita ke arah TETTTTTTTTTTTT.... Paham paham je k. Lol. Nd dlm masa tiga hari aku judge diaorang, aku pasti diorang lah KAWAN. Aicehcehceh ayat aku taknak kalah HAHAHAHA.


Yang sadlife nye, harini aku tkdpt lepak dgn diaorang. Kalau aku lepak dgn diaorang sape yang type karangan BM fail ni kan? HAHA mcm bodoe je aku ni -.- 

I hear the beat of my heart getting louder, Whenever I'm near you ♥



Friend is everything for ME :) Hope our friendship stayed like this FOREVER ♥