Eliz.
D'Boss!

Hi I'm Eliz. Do visit do follow. This is me and my life ;)




Home Le'Owner Love Me


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Eliz

Once a upon a time......

Hari ni aku tak sekolah lol. Aku demam hahahaha. Semalam dlm kelas habis pekse orang buat kerja aku tidurrr agagagagaga. Sedap bhaiiiii. Hujan pulak tu sejuk jaaa..... HAHAHA mereng otak aku deman demam mcm ni. Hmm, aku ni bukan apa.... Ceh macam nak ape pulak. Hihi semalam kan semalam kan aku dh selamat block dua orang manusia ni. Agagagagaga :p Sorang FAR EAST LAWEY dgn EI QHA. Tenang hidup aku lepas block dua ekor manusia takda adab ni. Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Yeahhhhh \(^.^)/

Tp bukan tu yang aku nk cerita harini. Aku nk cerita pasal abang aku. Abg angkat aku. Danial Hariz bn Dahlan. Pendekkan cerita.... Tugis. Okay dia sekarang tengah down gila sebab baru lepas breakup dgn awek dia. Ain Mustaffa. Aku bukan nk ckp pasal tu. Tapi pasal semalam. Tetiba dia IM aku pastu macam tuduh aku bukan bukan. Aku tak paham betul -., Pastu semalam ugak dia suruh aku dtg tempat dia tapi aku tak pergi sebab aku demam. Haih masalah betul. Okay, describe apa maksud Tugis by tengok gambar kat bawah ni. 


Okay. Ape pendapat korang? Sumpah aku pelik sebab dia tetiba IM aku ckp mende ni semalam. Pelik juga aku. Otak aku pikir dia tuduh aku sebagai PEROSAK HUBUNGAN dia dgn Ain maybe. Haih, tak demam aku seminggu pikir menda alah ni semua. Tugissssssssssssss please tell me straight to the point. Aku malas nk berteka teki ni........  Aku taknak kau salah anggap dgn pertanyaan tempoh hari. Oyemmmmjiiiiiiiii. Sumpah aku rasa macam nk bunuh diri pun ada. Someone, i need your shoulder :'( 

Hhm, aku rasa aku dh takde mood nk update ape lagi. Semua sebab menda alah ni...... Aku harap mende ni semua settle cepat sebab aku malas nk pikir. 

  
Tugis, macam mane pun kau tuduh aku buat. aku nk kau tahu aku tak bersalah k. Tak bersalah. Tapi kau rasa aku buat jugak, it up to youu. Iloveyou ill-brother.