Eliz.
D'Boss!

Hi I'm Eliz. Do visit do follow. This is me and my life ;)




Home Le'Owner Love Me


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Eliz

Just an annoying -_-





okay. title aku hari ni tk de mngene dgn ape yg aku nk cerita harini. selalu sangat mcm tu kn? so what? nk gaduh? lailai, keluar moto kita race. eh? haha, abaikan tu. btw, salam sejahtera, salam 1 malaysia, selamat petang, good evening semua. *berlagak mcm pengetua nk berucap* eh? hahahahahaha. ckp pasal pengetua, td En.Shah kita ni masuk kelas aku. whoaaaa dedor syiallllllllllllllll. Hartley kena td dgn pengetua. maybe dia dh aim Hartley drpd haritu kot.... apa aku merepek sampai sini ni? okay let start our story, aku ni kalau dibiarkan lama lama boleh mencarut aku -_-

*and you back, you don't get to get me back.....*eh ternyanyi pulak haha. aku sebenarnya nk cita pasal semalam. semalam aku lepak pulai indah. dgn Kak Aishah. dia online aku gila panjat pokok. hahaha mcm monyet pon ada. *pandang org sebelah* kau ada? hahaha. lepastu kika dtg lagi gila aku. tertongek tonggek cari pemetik gitar dia. boyehh giyaa kyitaa kart syituu awww. OMGEE, gedik ohh. caricari tk jumpa.dlm pukul 5 lebih gituu balik jentayu. lepas balik jentayu, gaduh dgn adam, jerit satu rumah suruh amin keluar dr bilik mandi, marah balqis......... tengking adam sbb adam macam yall. macam bodoh ja aku ni. ayah dtg aku senyap terus. amik kau. adam memekak pon aku tk tegur. kang ayah tampar aku tk sia sia ke tu namanya?

okay. lepastu keluar pastu lepak dgn Kak Aishah, Alip & Eiqha kt block jentayu. main kejar kejar jap dgn Alip mcm bodo tgh tgh jalan, kene tangkap lepastu si Alip tknk lepaskan aku. kene gigit dgn aku. haa kang tu makan dia. lepastu yg si Eiqha dgn Kak Aishah tinggal aku dgn Alip berdua. Tk ke sial tu namanya? lepastu kak Aishah sampai, g PE amik moto, lepak kt cc jentayu dgn bebudak ni sampai pukul 11 lebihhhhhhhhhhh. wuuuu. memang best gila aaaaaa. HAHAK ~

*dasar kau keong racun, baru kenal udah ngajak tidur* *joget ikut rentak lagu* eh? hahahahaha. ni yang aku nk berterus terang eh. aku dh penat menaip, kbye keyboard......... kbye korang!